ipekk05 merhaba. Aynı durum bende de var . Ağrı vs farklı bir şikayetim yok ama süt bezelerinde biraz sertlik var diye gitiim doktora ultrasonda hafif genişleme var dedi.onu da ben biraz pimpirik yaptıgım için söylediğini dusunuyorum belki soylemeyecekti bile.Sütüm fazla, kızım çok sık emiyor. 16.5 aylık suan.emziren her kadın da olur biraz dedi . Ama ben tediegin oldum biraz o an da insan bir şey soramıyor. Sizin geçti mi nasıl oldunuz