Zynpmhtp 6.ayda kullandım zararlı olduğunu bile bile malesef çünkü hiç dinlenme fırsatım iş yapma fırsatım bişeyler yeme fırsatım olmuyordu , günde 20 dk koyuyordum akşam uykusuna yatmadan 10 dk koyuyordum kısa kısa koyuyordum yani 9.aya kadar sonra baktım ayağa kalkmaya başladı yürüme isteği geldi hemen kaldırdım ve 10.ayda yürüdü etkisi olduğunu düşünüyorum hızlı yürümesine doktorlar olmaz desede..