Ev sahibiyle yaşadığımız problemden dolayı kiralık ev arayışımız mevcut 2 yaşında bir oğlum var ben ve eşim çalışıyoruz. Oğluma annem kendi evinde bakıyor eve uyumaya geliyoruz gibi birşey. Fazla gelen gidenimiz olmaz evcil hayvana karşıyım sevmem. Eğer tanıdığı olan varsa bana yazabilir mi ? Konu acildir.