yldrmbkt1 14 aylık kızım yaklaşık 2 3 haftadır yemeği ağzında bekletiyor bir iki lokmadan sonra bu şekilde ne yapacağımı bilemiyorum yaşayan var mı napmak lazım acaba
Sariburun yldrmbkt1 diş, boğaz ağrısı, reflü. Ne zaman bu 3’ünden biri olsa oğlum da sizin bebeğiniz gibi yaptı. Benimki de 14 aylık. Mutlaka bir sorunu vardır, geçecektir bu süreç 🙏🏼
yldrmbkt1 Sariburun azı dişleri çıkıyor ama o da 3 hafta böyle olmasına sebep olur mu ki? Ağzında bekletiyor resmen yanağına falan dokunuyorum bi iki çiğniyor sonra yine aynı. Zaten çok yavaş yemek yiyen bi bebek ağzı kapalı çiğner yavaş hareketlerle falan 1 saatte yemeye çalışıyor bi şeylerle oyalanarak. Tavsiyeniz var mı sizinki ne kadar sürede geçti çok stres oldum gerçekten yeme bozukluğu mu diye korkuyorum