Merhaba anneler !
Geçen hafta ağır bir Kurdeşan geçirdim kesinlikle kortizon vermeliyiz dendi . Çocuk doktoru ve dermatolog konuşarak 48 mg bir kortizon ilacı yazdılar 5-6 saat emzirme dediler ilacı içince. 5 gün falan kullandım . Bebeği genel kontrole götürdüm herhangi bir sıkıntısı da yok bu arada . Fakat AFP değeri 68 çıktı normal aralığı max 8 olmalıymış .
Ultrosan çektirdik kitle olabilir belki dediler diye temiz çıktı çok şükür ama uzman doktora yönlendirdi doktorumuz . Bu değeri kortizonlar yükseltmiş olabilir mi yaşayan oldu mu ?