Merhaba arkadaşlar bir yakınım için sizden yardım istiyorum bebeği üç aylık dil altı bağı vardı iki gün önce kesildi doğduğundan beri aktif emmiyordu ve bu aralar hiç emmiyor emzik almıyor biberon almıyor ve hiç birini yapmadığı için kilo almıyor. Biberon değiştirdik yine almıyor annemiz mastıt oldu sagiyor sağdigini da veremiyor biberon almıyor doğru düzgün emmiyor 3 aylık 5300 Gr ve20 günde neredeyse hiç kilo almamış. Ne yapacağımızı şaşırdık bilgisi ve tecrübesi olanlar yazabilir mi