muratnannsi aslında çoook doğal bir süreçtesiniz, yapma dur hayır gibi kelimeleri tam tersine anladığı bir dönemde, ne kadar yapma derseniz yap olarak algılar ve devam eder, inatlaşma oyuncak sahiplenme paylaşamama hat safhada olur,, en zorlayıcı dönemdir biraz daha kendi haline bırakın, bol sabır diliyorum ama bir benim çocuğum mu böyle diye düşünmeyin iki oğlum var ikisi de aynen böyleydi hatta küçük 19 aylık parka götürünce aynı şeyleri yaşıyorum