Kızlar merhabalar, hepimize bebişlerimizle sağlıklı günler diliyorum. Aralık ayında bebeğime ek gıdaya başlayacağız. Yaz meyve sebzelerinden buzluğa atmam gerekir mi? Bir de olmazsa olmazlarınız neler bana da yol gösterir misiniz 🐣 şimdiden teşekkür ederim.( mama sandalyesini almıştım)