aysenuriipek bizim sarılık değerine falan bakılmadı yeni başlıyor tahlile falan gerek yok dedi dün doktor bende 1.5-2 saatte bir doyuruyorum. Silikon ucu ilk 2-3 gün bende kullandım ama olmadı şuan da silikon uçda yüzüne yapışıyor uçtan ziyade göğsümde büyük bende bebeğimi emzirmek için tutmayı pek bilmiyorum 😕 8 sene sonra oldu korku tedirginlik falanda karışınca olmuyor. Sütüm güzel geliyor ondan yana sorunum yok doyduğuna ikna olmuyorum. emzirme danışmanı gelecek bugün bakalım.
Ben sezeryan olmuştum sütüm gelmedi 2 gün günde 3 defa bestlak damla kullandım. Rezene, kekik tohumunu Çay gibi kaynatıp içti, yayla çorbası, soğan falan tükettim şükür faydasını gördüm denemek isterseniz eğer