Gizemnaz_ Merhaba kızlar bebeğim 2 yaşında çalışmak için erkenmi sizce çalışma saatlerim sabah 10 akşam 6 babanneye bırakıcam çokda istiyorum ama ihmal etmiş olur muyum haksızlık yapmış olurmuyum
Birdunyabircennetannesi Gizemnaz_ Mecbur değilseniz 1 sene daha bekleyin ve kreşe verin bence Ben böyle düşünüyorum benim oğlumda 2 yaşında
BuzluKahve Gizemnaz_ Önemli olan ne kadar uzun süre geçirdiğiniz değil ne kadar kaliteli zaman geçirmeniz. Akşama kadar evde temizlikle yemekle uğraşan, çocuğu ekran karşısına oturtup umursamayan nice anneler var. Nicelik değil, nitelik.
Gizemnaz_ Birdunyabircennetannesi ya bende kreşte çalışmaya başlıcam arada yanımda götürmyi düşünüyorum evede yakın
Birdunyabircennetannesi Gizemnaz_ Kreşte çalışacaksanız bence yanınıza yazdırın hem yanınızda olur hemde eğitim almış olur
Gizemnaz_ BuzluKahve evet cok haklısınız işte bende hiç ekran göstermedim hep etkinlik park günlerimiz böyle geçti şimdi cesaret edemedim bi türlü