Tatlisoglum Sonsuz32 benim oğlumun gözünü iki haftada bir ısırır şişer çok kötü şişiyor bide bizim sağlık ocağı damla krem yazıyor anca onlarla 3 günde geçiyor isterseniz sağlık ocağına bir götürün birde sürekli buz koyun şişen kisma