Omergulsen ya aslında dogumdan çıktım çok güzel sütüm geldi 1 gün sonra eve geldik oğlum gündüz uyuyup gece bas bas bağırmaya başladı bebek hemşiresi gece ile gündüzü ayırt edemiyor dedi ama sürekli ağlıyor gece 3. gün sariligi yükseldi kuveze aldılar 2 gün sonra ani bir artışla sariligi tekrar çıktı sağlık odağındaki doktor emzirdikçe sutun gelecek dedi sürekli meme ağzında ama hicbir düzelme yok bu arada kilo kaybı başladı ebeye diyorum kilo almıyor napıcaz sabredicez bu günler geçecek neyse Hala ben anne sutu derdindeyim en son artık uyanmama oranı yükselince yine doktora gittik uzamis sarilik dedi tersler yaptı karaciğer enzimleri 10 katı fazla çıktı bu çocuk metabolik rahatsız araştırılması lazım dedi vs kuvez bulduk zar zor gittiğimiz hastane doktoru bu çocuk ac dedi🤦♀️🤦♀️🤦♀️1 ay boyunca kendime ve yavruma eziyet etmişim mama vermicem diye 2 buçuk kiloya kadar düşmüştü nerdeyse sonra mamaya başladık anında kilo alıp kendini toparladı enzim değerleri normale döndü yani benim durumum senden farklı ben 2 ay emzirebildim sonra meme reddi oldu 1 buçuk ay zar zor uğraş emzirebildim sonra kesildi zaten