Omergulsen Kybele Ben de 53. gunumde regl olmustum. Sutumde epey azalma olmustu. Basta anlamamistim reglden oldugunu, cok panikledim. Surekli emzirip, sagiyordum sutum artsin diye. Reglin bitmesine yakin normale donmustu. Her reglde ayni olmadi. Bazen yine cok azaldi, bazen cok fazla fark olmadi. Ben hazirlikli oldugumdan, ilki kadar panik yapmiyorum artik. Panik yapmayinca daha cabuk duzeliyor.