2buçuk yaşında ikiz kızlarım var tuvalet eğitimi vermek istiyorum bir iki gösterdim anlattım ama çok inatlar tuvalete gitmiyorlar. İki türlü de tuvalet mevcut evde oyun yaptım bebek götürdüm gösterdim pepe tuvalet te şarkısını açtım izlettim aslında çok iyi anlıyorlar diyorum bezini artık çıkartayım büyüdünüz tuvalete girebiliriz örnek veriyorum anlatıyorum mesela biri biraz daha yatkın ama yapmıyor diğeri tuvalete hiç girmiyor maalesef ne yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var teşekkürler 🙏