Merhaba
Oğlum 2dir bezini çıkarıp cis diyip yere çişini yapıyor. Beze yapmak istemiyor hiç denedim yok. B kere kaçırdı 30dk tutmustum uzun gelmiş ikinci kez 20.dk da bidaha yaptı. Öğle uykusunda bez bağladım ama gece için karar veremedim bugün daha ilk gün. Nasıl yapmaliyim bez bağlamak istemediği için bianda başladık. Klozete yaptı çişini ne lazimlik ne extra çamaşırı var