Deletedmom_110 Arkadaşım ıcın soruyorum kızlar 1 yasında bebeği var rahat mı kullanışlı mı indirimde suan e bebekte sizce artıları eksileri neler söylerseniz sevinirim 🌺 bende beğendim vallahi acaba yan demir kafasına vs vurur mu bebeğin pedliii mi içi? 22 kg kadar diyor oğlu da tombul 😀😀😀 16 kilo rahat eder mi acaba grisi mi sizce siyah mı ?
Omeraslan Deletedmom_110 litetrax 4 kullanıyorum. Pusetli o Benim oğlumda bir yaşında çok rahat konforlu bir araba ben çok severek kullanıyorum. Tek sıkıntısı biraz ağır olması Deneme sürüşü, kapatıp kaldırarak arkadaşınız ağırlığına baksın bence
Barlas_mom Deletedmom_110 bende bu değilde Chrome modeli var benziyor ağır bunlar ağırlığında dışında çok harika 👍 1 yaşından itibaren signature joie kabin boy aldım o hem hafif oğlumla herşeyi daha rahat yapıyorum onunla araba da da az yer kaplıyor
Mmeelliikkeee Deletedmom_110 bu biraz daha alçak ve kısa sanırım iri bir bebek ise biz versatraks modelini kullanıyoruz ve tavsiye ederim biraz ağır ama en uzun bebek arabası sanırım kullanım süresi de uzar
Deletedmom_110 Dry_cn sorma kuzum ya 🌺😀 sen aldın mı bende geniş alıcammm bakıyorum arkadaşımla giriştik bu işe bakalım
Dry_cn Deletedmom_110 bizim travel sistem vardı zaten şimdi ben bu kış bol bol şehirdışı gezmeye gideceğim diye istiyordum ondan dolayı hâlâ kararsızım ama yoruldum aşırı araştırdım ya pierre cardin vovo yada yoyko Quantum arasındayım tak diye kapanıp şak diye açılıyor omuza takip geziliyor yeter bana dedim
Barlas_mom Deletedmom_110 Bir de arkadaşına söyle o demire kafasını vurması zor aşırı hareketli sağa sola kendini atan bir bebek olması lazım onu yapabilmesi için 😅
duyguluanne Deletedmom_110 aynı arabadan bende var. İçi pedli değil yani arabaya bağlı yıkanması çok zor 😞 demirlere kafa vurabiliyor biraz ağır ama taş gibi araba ben dere tepe dağ gezdim bir şey olmadı bence iri bebekler için de güzel tek yönlü
Deletedmom_110 duyguluanne ciddi misin ss aldım atıyımmm arkadaşıma kız alıcak yoksa almasın yani öyle mi kuzum
duyguluanne Deletedmom_110 duyguluanne yani işte artıları da var eksiler de bende lacivertli var yıkanmıyor geçen yıkayayım dedim arabayı söktüm takamadım falan rezil oldum tek yönlü eğer küçükse çift yön lazım olur bir yaşında diyorsun ona daha hafif bir araba lazım olur herhalde