Esma1993 tam 4 aylıkken mukuslu şikayeti ile bazı tahlilleri alındı kızımın, bu değerine de bakmışlar 326 çıktı bizde de bende çok endişe ettim doktorum normal çok yüksek değil 1-2 ay daha takip edelim demisti. Kızım o zamanda tam kendisini kaldiramiyordu ve dönemiyordu çok şükür hepsini bir bir yapıyor. Ve evet kanını parça parça aldılar ve cocugu çok zorladılarsa ondan dolayında yüksek cikiyomus.. benim kızımın kanini 3 kerede almislardi