Aslihan21 Bu yorgunluk ne zaman geçicek ki 2. Buçuk aylık oldu bebiş ama aşırı yorgunum beynim uyuşuk gibi gece uyanıyorummuylum aşırı ağırlaştı gün içinde hep seraem ve heryerim ağrıyor nedir böyle 🥲
superkahramanbiranne Aslihan21 ahh aynı şeyleri yaşadım 3. Ayda biraz rahatladım ama şimdi 7 aylığız hala uykusuz ve yorgunum geçmiyor fakat biraz nefes alıyorsunuz.
Burcubkb Aslihan21 değerlerine baktır bence sağlık ocağında demir eksikliği d vitamini eksikliğide yorgunluk yapıyor
Kahveseveranne Aslihan21 kan değerlerinize baktırdıniz mı doktorunuz doğum sonrası Multi vitamin vermedi mi
Kahveseveranne Aslihan21 normalde vermesi lazım nasıl bütün hamilelik boyunca Multi vitamin kullanıyorsan doğumdan sonra da gerekiyor. İmom latteyi öneririm ben doğumdan sonra 8 ay kullandım herhangi bir yorgunluk halsizlik yaşamadım