Asel16 papatya_1125 bana bunu atmış bu diğerleri kan testi galiba üstteki mi çölyak için bakılan değer galiba
Birevladaemanetci Asel16 IGA değerine bakıyorlar bizde yeni yaptık bizimkide pozitifti ama değer kaç çıkmış onu göremedim resimde
papatya_1125 Asel16 yani çolyak var gözüküyor ama bütün değerlere bakıyor doktor .sonra gerek görürse endoskopi yapiyo.
Asel16 Birevladaemanetci yani olmasa negatif yazılırdı değil mi pozitif yazmış ama üstte de değer normal yazılmış
Asel16 Birevladaemanetci evet bende sordum pozitif ama kaç çıkmış görünmüyor acaba değer normal demiş ama kafamız karıştı geçmiş olsun size
ask_558 papatya_1125 merhaba bizde çölyak testi yaptırdık ama atsam bakar mısınız hangi değerler önemli acabaa
Asel16 Birevladaemanetci sağolun belki hastalık yok anlamında pozitif görünüyor diye düşündüm size de çok geçmiş olsun
Birevladaemanetci Asel16 Çok canım hani hamilelik testi gibi düşün bişey pozitifse vardır hastalık mesela covid testide öyleydi.