semanazik4277 Sağlık ocaklarinin verdikleri dışında hangi markaları kullanıyorsunuz kan damlası nutrigeni öneriyorlar fakat vitamixin yada ferromixin var hangisi alınmalı oğlum 4 aylik
Hayallina semanazik4277 pedia d vitaminiyle bestiron kan damlası kullanıyorum memnunum kızımda tadını seviyor ikisininde
mraslan semanazik4277 ocean kullanıyorum kan olarakta fermix kullanıyorduk fakat kestim kaka problemi yaşıyoruz
Doruk12 semanazik4277 nutrigen ferromixin ek gıdaya karışan Bi vitamin biz 4 aylıkken sidefer kullanıyorduk canım
Kucukkalbim semanazik4277 Kan damlamız bestiron,d vitamini ocean doktorumuz önerdi ikiside bitkisel içerikli👍🏻