Biz 5. Günümüzde bilurubin sarılık değeri 25 ile hastaneye yattık 24 saat fototerapi aldık çok üzüldüm çok ağladım ilk 10 gün 15 in üzerindeki değerin bebek için sakıncalı olduğunu söyledi sonra devam ederse yapılacak birşey yokmuş biz suan 3.5 aylığız hastaneden çıktığımızda 10 du 3 gün sonraki kontrolde 13 e çıkmıştı sonra 1 hafta sonra 12 ye düşmüştü 1. Ayımızda 10.4 dü bunlar kandaki oranlar tabi sonra ben 2 aylıkken hem normal muayene gittim kilo alımı çok iyi dedi cihaz ile baktı 9.80 cıktı uzamış sarılık benimkide eşim 0 pozitif kan grubu olduğu için ve benim geçmişimde hepatit sorunum vardı bebeğimizin karaciğer troit idrar testleri normal maalesef geç düşen bir olay ben bebeğimi hiç uyumadan 7.24 emzirmeye çalıştım yinede 0 layamadık doktorumuz korkmamamı söylüyor ama tabikide elde değil çok iyi anlıyorum sabır gerektiriyor 13 eylülde kontrolümüz var cok geçmiş olsun sizede