Kızlar depremden dolayı sütüm kesildi sadece mama veriyorum ve bebeğim 2 ay 17 günlük . Kilo almadı durdu üstüne kilo verdi . Bebelac gold kullanıyordum . Evolvia aldım bebelac ile beraber kullanıyorum . Siz kilo alımı için hangi mamayı öneriyorsunuz ?