Merhaba hanımlar bu sabah bebeğim yatak odamdaki bazadan düştü yüz üstü kolu altında kalmış burnunu sürtmüş parkeye burnu kanamış hemen acile götürdüm röntgen çektiler kafasında da kolundada burnunda da kırık felan yok doktor 3-4 saat gözlemle uyutma dedi 3 saati geçti şimdi uyuttum ama korkuyorum hala birşey olur mu diye bu saate kadar hiç anormal bi durum olmadı