Pamirin_Annesi Gizemertaras yurt dışı sitelerinden alışveriş yapıyorsunuz örneğin carters, amerikapostam size Amerika adresi veriyor oraya gönderiyorsunuz. Oradan da Türkiye adresinize benim üyeliğim var şu anda carters da %70 e yakın indirim var tabii bende dayanamayıp bir kaç parça şey aldım :)
glam Her zaman indirimde bile 100₺ ve üzeri aldığım Burts and Bees şampuan ve pişik kremi 69₺ Hepsiburada.com’da. Ama son kullanma tarihlerine dikkat etmem lazım. Kargo gelince checkcosmetics.net’ten bakıp kontrol edicem. Geçmişse iade edicem
Deletedmom277 glam Alıp almamak arasında çok kararsız kaldım. Galiba alacağım kullandığım bir ürün ama fiyat aşırı uygun olunca tereddüt ettim
glam Kelebek02 orijinali black friday, Amerika’ya ait. Toplumdan tepki geldiği için Türk şirketler farklı isimler bulmaya başladı😃 marketingin bi parçası
hellomom glam zaten orjinali de kasımın son haftası, şükran günü gecesi oluyor:) şu an tarih de gerçek black friday de değil.
glam Deletedmom0086 zara ve tüm inditex grubu(oysho, bershka, pull and bear, Stradivarius, zara home, massimo dutti) 28 kasım akşamı onlineda, 29 kasım cuma mağazalarda indirime girecek 1 günlüğüne
ElZu24 glam sadece trendyol ve hepsiburadadan mı sipariş vermek gerekiyo?çünki hepsiburadadan yurtdışına kargo var ama kıyafet falan değil..trendyolu hiç araştırmadım..
Pamirin_Annesi Zehra_Ens $18 den başlıyor ürün ağırlık ve boyutuna göre değişiyor. Tabii, Türkiye girişinde vergiside oluyor site ile iletişime geçerek detaylı bilgi daha sağlıklı alabilirsiniz;)
MaviNil Hepsi burada da bebelac gold 3 900+900 gr yanında kasık maması 129 lira 🙄 kaptım 2 tane cok cok iyi fiyat
balamir_ MaviNil 2021 tarihli var bende 3 numara yanlis hediye almislar 6 paket 500 gr 180 tl ye veriyorum düşünürseniz eğer...
Baharaytekin MaviNil amaaaa taaa Aralık sonu gelıyor yaaa bende oyuzden almadım ama 11.11 de kapmıstım😬
Sasah1441 Çoğu şey indirimde aslında sürekli takip edip almak istediğim ürünler vardı çok uyguna geldi aldım Carter s çok pahalı bi marka mesela hepsi burada da istediğim tulum 55 TL düştü ki kötü magazalarda o fiyatlar var 😁
glam mervedms61 zara ve grubunda indirim şuan yok. H&M’de bazı ürünlerde var onlinedan bakabilirsiniz
Serrase [silindi] dün gece alıyordum işlem yapmadı hepsi burada geç saatti ondan heralde memmun kalırız inşallah
glam Deletedmom277 ben de kontrol edip iade edicem geçmişse. Kaybedecek bir şeyim yok diye düşündüm☺️
MaviNil balamir_ Bebelac değil ama benim kullandıgım bebelac gold. Bebelac goldların 500 gr lık paketi yok 😌