Black Friday 29 Kasım dır sevgili anneler. Şu an ki indirimler (indirim değil bindirimdir) sebebi de ellerinde kalmış ürünleri (kıyafetlerde de kaç sezon öncesi üretilen ürünleri yerli markalar koton, lcwaikiki gibi markalar stoklarını indirim adı altında eritiyor. Asıl indirimi 29 kasım günü Tüm inditex grubu başta olmak üzere yani Zara, Mango, Oysho, Bershka ve diğer yabancı markalar mesela en bilindik H&M gibi markalar yapıyor. Gerçekten de yeni sezon vitrinde şu an var olan ürünlerini indiriyor. Aynı zamanda Teknoloji devi diğer markalar da çok iyi indirimler yapıyor özellikle (elma sevenler) o güne özel indirimleri kaçırmasın. Bir de bu indirim büyük markalarda sadece 1 güncük sürüyor. Kısacası 29 kasım sabahı saat 10:30 da İstinye Park Zara önünde buluşalım. 😂