Artık rüyalarını anlatıyor ve gördüğü şeylerden korkuyor. 6 aydan beri odasında tek uyuyor asla yanımızda uyumak istemezdi şimdi yatağın altında biri var beni burda yalnız bırakma diyor, pencere rüzgardan çarpsa, zil çalsa korkuyor. Konuşuyorum sürekli anlatıyorum bu şekilde devam mı etmeliyim ne zaman geçer acaba