Arkadaşlar bebeğim 7 ayı bitecek.
Sürekli bi ağlama sürekli bi mızmız huysuz ne zaman geçecek bu durum 😔 gerçekren psikolojim bozuldu bunaldım delirmek üzereyim.
Erkek bebek ama gerçekten kız erkek farketmiyor.
Alttan iki dişi de çıktı dedik ama yok yürüteç aldım mama sandalyesi var daha tam oturamıyor da ama hiçbir şey mutlu etmiyor çocuğu sürekli böyle olacak gibi geliyor bana nolur akıl verin 😔