Freddiemercury  Kızlar merhaba sizce gebelik var mı ben var gibi gördüm ama emin olamadım.yengemin testi bu o da ümitlenmek istemiyor ya değilse diye eğer öyleyse 2. Gebeliği ilki gibi bu da çok zor oldu umarım tutmuştur 🥹 yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏽
AnnaKarenina_ Freddiemercury boş beyaz çizgi bi kere benimde başıma geldi hamile değildim testte bozuktu
Freddiemercury AnnaKarenina_ doğrudur yeniden diğerinden almak lazım bundanda hiçbir şey anlaşılmıyor