BalkizimBaloglum2 çok iyi yapmışsınız bence, ev hanımısınız diye 5 yaşına kadar evde durmak zorunda diye bi kural yok, çocuğun isteği de varsa neden kırılsın ki hevesi ve inanılmaz faydası olacaktır bence, o okuldayken siz de evdeki minnoşa ve kendinize vakit ayırırsınız ☺️