Mama turkiyede cok rovasta yurtdisindayiz doktor gerekmedikce onermiyor bu yaz memlekete gittim herkes bir mamadir gidiyor bebekleri catlatana kadar veriyolar kilosu iyi olanda veriyo zayif olanda. Dip komsum eczaci onunda kizi 1 yas 3 aylik ay gec kaldim mamayi birakmakta dedi gecen gun yani mama dediginiz sey karin doyurucu bi takviye icinde eser miktarda vitamin minareller var. Abartmaya gerek yok. Doktorun dedigi sey emzirme varsa emzirmeye devam mama yerinede ek gidadir. Sayet bebek emmiyorsa mecbur mama verilir ama azaltilarak. Yani meme mama gidenler 1 yastan sonra birakmasi gerekiyor aksam kasik mamasi gibi yulafli seyler veriliyo karni tok tutuyor mesela bu tarz seyler arastirin