Kızım 9 ay 18 günlük, elimizden tutup yürümek istiyor sürekli. Ona yürümeyi destekleyecek bir şey almak istiyorum. Yürüteç diyen ve tutup ite ite yürüdüğü yürüme arkadaşı tarzı bişey al diyenler oldu, sizce hangisi daha kullanışlı hangisini almalıyım tavsiye verir misiniz?