Edaclp Kızlar 22günlük bebeğime ocean d vitamini veriyordum vermeye başladığım günden beri çocuk kakasını yapamadı iki gün ağladı hep şimdi iki gündür vermiyorum normale döndü aynı durumu yaşayan var mı haftada 2 kez falan vermeyi düşünüyorum şimdi
Eflininannesiii Edaclp birde anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal,mama alıyorsa çok az içine zeytinyağı ekleyebilirsin birde doğuştan kabızlık oluyor eğer bebeğin rahatsız oluyorsa huzursuz ve canı yanıyorsa bir doktora götür
Deletedmom_79 Edaclp haftada 2 kez falan vermeyi düşünüyorum Hayır bunu sakın yapma. D vitamini öyle alalede bi içerik değil şuan bebeğin için. Kabızlığın başka sebebi de olabilir ya da doktor markayı değiştirebilir. Günlük alımı lütfen kesme.
Femme1 Edaclp ocean yapmaz bence içinde zeytinyağı var kolaylaştırir ve kesinlikle d vitamini Kesme kemikleri bingildak gelişimi için çok önemli hergun aynı saatte vermeye özen göstermelisin
Eflininannesiii Canım kabızlığın onla alakası olacağını sanmıyorum çünkü içeriği zeytinyağlı kabızlığı engelliyor tam tersi bizde 3 ay kabızlık sorunu yaşadık bu süreçte doktorum sağlık ocağının verdiğini kesti oceonı kullandık🌸
Grupyildizi Eflininannesiii yapiyor bnde yag damladan kullandim bnde kabiz oldum birakinca geciyordu doktora gttim soyledim ilacimi degisyi duzeldi
Edaclp Eflininannesiii anne sütü alıyor sadece ama damlayı verene kadar günde en az 3-4 kez yapıyordu vermeye başladığım gün kesildi ve karnından gurul gurul ses geliyor ağlıyordu sabaha kadar
Edaclp Eflininannesiii doğuştan değil kabızlığı damlayı kullanmadan önce düzenli yapıyordu dünle bugün vermedim damlayı düzeldi sabahtan beri 2 kez yaptı
Edaclp Fatihege sadece anne sütü alıyor vitamini vermeden önce günde 3-4 kez yapıyordu vermeye başlayınca 2 gün yapmadı ağladı hep