14senam_06 Gaviscon tozu reçete 3x1yazı yo Bi tozu bir an damı suda eritip verdiniz kullananlar var mı
Hayallina 14senam_06 bende yarım poşetini çay tabağına koyup sütümden damlatıyordum karıştırıp veriyordum doktorum öyle demişti 1 paketi kullanmıyordum kusmasıda durmuştu bir süre kullanıktan sonra
Gktug Ben kullanıyorum 5 ml. Kaynamış suya bir paket tozu katıyordu karıştırıyorum sonrasında 4 ml. Şırıngayla veriyorum
14senam_06 Bn 3tatlı kasığı kaynamış soğumuş suya 1 paket koyup 1çay kaşığı veriyorum ama doğrumu yapıyorum bilemedim?