nazlimom_ Başlık ne yazcam bulamadım😂 sağ el baş parmağındaki tırnağında dibi sararmış düşcek gibi ve bugünde ayak tırnaklarını farkettim düşer mi bu yoksa enfeksiyon falan mı sizce ağlaması fln yok niye böyle olduki