Çok yoruldum gerçekten 1 yıldır uğraşıyorum suan 3 yaş 3 aylık arada bağlama oldu deprem oldu mecbur bağladım derken açtım ve tam 4 ay bitmek üzere hala çişini söylemiyor altına yapıyor kakayi öğrendi tuvalete yapıyor napacagimi bilmiyorum bu durumu yaşayan yada yardımcı olacak olan var mı birde kahramanmaraş veya Gaziantep’te bildiğiniz iyi bir psikiyatri arayisindayim kızım için varsa bilen