Kızlar ailemin yanına geldim. Bebeğim 8 aylık olacak ama iştahlı bir bebek ek Gıda çok güzel yerdi ta ki pazar gününe kadar. Kızım ek gıda yerken yengem onu izledi onun çocuğu yeme konusunda zor bir çocuk. Başımı kaldırdım kızımı izliyor oho sana ne var dedi yiyor. O gece kızımda bir ağlama başladı hala devam ediyor susmuyor sürekli ağlıyor ek gıda asla yemedi emmiyo kaç kere hastaneye götürdm bir sürü tahlili film vs doktorlar bir şey yok diyor. Artık halim kalmadı uykusuzluktan yemiyor üzülüyorum.