Bebeğim 4,5 ayını geçti malum ataklarda çok kanlı bir süreç yaşamasamda tüm düzen değişince hala adapte olamadım. Çocuktu evin işiydi yemeğiydi derken bebeğimi gece uykusuna geçirdikten sonra bi bakıyorum ki kolumu kaldırıcak dermanım yok. Eşim yardımcı olur. Yaşımda çok değil 27 ama çok yoruluyorum. Sevdiğiniz size iyi gelen takviyeler var mı ?