Kızlar doğum kilolarımı 11 aydır veremedim, üstüne aldım maalesef ki. 70 kg olmak istiyorum lakin şuan kilom 87.. hemencecik spora başladım. Günlük ortalama 1700 kalori alıyorum (emzirdiğim için) 3-3,5 lt su içiyorum. Günlük 1 saat spor yapıyorum. Yarım saate bölüyorum genelde. Akşamları da bir şey yememeye çalışıyorum. 3 gün oldu. Bu şekilde devam mı edeyim, yoksa antrenmanı arttırmalı mıyım? Hedefime ulaşmak için ne yapmam gerekiyor?