Şu ara hep büyü bilmem ne postları çok açılmaya başlandı farkındayım ama banada yardımcı olur musunuz. 4 yıllık evliyim evlendikten 3-4 ay sonra kayınvalidemlerin evini süpürürken giriş kapısındaki halının altında kare kare çizili kağıda kuran harfleri yazılmış bi kâğıt buldum o anki şaşkınlıkla hemen kayınvalideme gösterdim oda bahçeye götürüp ben onu suyla erittim kimseye söyleme baban böyle şeylerden hoşlanmaz dedi bende tamam dedim. Neyse bundan 1-2 ay sonra da bana biraz tuzla şeker verdi bunları yemeklerinize koy dedi, biraz da kendine ayırdı bende bunu eltinler geldiğinde ve hep beraberkenki yemeklere koyucam dedi. Bu ne için dedim eşin biraz sinirli duruyo onun için dedi ne alakaysa. Bunlar fayda etmezse geçen gün burda duş aldı çıkardığı atleti kaldırdım o kirli atletine okuycak dedi. Normalde böyle şeylerden hiç hoşlanmam korkarım ama o an benimde basiretim bağlandı ve ben onları yemeklerimize koyup eşime yedirdim ve bu olay benim hafızamdan tamamen silinmiş. Geçen sene eşimle artık ipleri kopardığımız dönem ben ağlayarak niye böyleyiz diye dua ederken bir anda gözümde bu olaylar canlandı ve ben o zamandan beri kayınvalidem oğluna naptı düşünmekten kafayı yiyorum. Bana göre kendine sıcaklık yaptı ama yinede bilmiyorum fikri olan varmı böyle şeylerle neler yapılıyor