Selam kızlar biraz önce süt aldım ve kaynamak için tencereye koydum kafam karıştığı için süte kaynatmadan mayasını koydum inanamadım kendime resmen kafam gitti o sütten yoğurt olur mu kızlar sütüm israf olacak çok üzülürüm ne yapmam lazım başına gelen var mı acilll cevap lütfen 🙏