arkadaşlar 6. aydan bu yana kadar herşeyi çok güzel iştah problemimiz olmayan bebeğimin bir anda iştahı kesildi ek gıdaları ağzından çıkarıyor minicik yedirebiliyorum herşeyden sadece süt istiyor acaba diş falan mı çıkarıyor? ya da bebeklerde zaman zaman iştah gidip gelir mi? yani hiç yaşamadık böyle bir problem neden oluyor anlamıyorum. kendi yesin diye önüne de koyuyorum öyle seviyor normalde ötle bile yemiyor herrrşey ağzından dışarı ( 12 ay 14 günlük)