Bugra2020 Merhaba kızlar 🌸ben Selin BEAUTY gidiyordum 3. Seansta yandım 6. Ayın içindeyim bazı bölgelerimi geçirebilmişken kollarım vs geçmiyor ? Basına. Gelen varmı ? Herhangi bir işlem ile lekelerim geçer mi 🥺
barbarosunannesi Bugra2020 çok üzüldüm geçmiş olsun madecassol sürüyordum ben her seanstan sonra iyi gelmişti denediniz mi .
Bugra2020 bebedoormom4 şikayet ettım dava da ettim gayet rahat istediğiniz yere başvurun diyorlar alışmışlar 😥ne yazıkki