Marryy0404 17 aylık bebeğim göbek fıtığı oldu şimdilik sarıyoruz geçmezse doktor 3 ay sonra çocuk cerrahisine gitmemi söyledi o zaman 20 aylık oluyor bildiğim kadarıyla 2 yaşına kadar bekleniyor geçmezse gidilir
24btralp- Marryy0404 Benim oğlum daha bebekken olmuştu çok ağlamaktan 2 3 aylık falandı. 7 aylıkken kendi kendine geçmişti ve demir bir lirayı sarmıştık göbek deliğine fayda etmemişti. Sonrasında geçti gitti korkma kendi kendine geçiyor ha geçmezsede küçük bir operasyonla düzeltiyorlar geçmiş olsun 😍🍀
Elis61 Marryy0404 benım kızım 14.5 aylık. Bizde de var fıtık 6 mm kucuk dedi doktor. 10 mm üzerine takip yapıyorlarmş sanırım. 2 yasına kadar geçer dedi geçmezse tekrar bakılacak kıcuk bir ıslem dedi ama umarım gerek kalmaz. Demir para baglamayın diyorlar
Femme1 Marryy0404 oğlum 2 ay 5 günlük . Sürekli göbek deliğine problem yaşadık akıntı kapanmama vs . Simdi de fıtık oldu . Medicallerde göbek fıtığı korse si var onu sarıyorum. Diğer türlüsü kayıyor bu çok güzel yapışıyor. 5 gündür kullaniyl4uz. Eskiye göre azalma oldu. Simdi göbek düzleştiri ama içine girmesini bekliyorum
Femme1 Elis61 aynen para bağlamayın diyorlar ben medical den göbek fıtığı korsesi alfim 5 gün oldu çıkıntı düzleşti
Femme1 Elis61 ise yarıyor yani benim oğlum aşırı gazlı doğduğundan beri sürekli ikiniyor artik gazı olmasa bile adet edinmiş kendisine ağlayınca Bike yapıyor düzlesme oldu içine göçer herhalde deneyin derim