alpssmom olay sadece açlık değil, annesinin kokusuna dokunuşuna da ihtiyacı var bebeğin, ben o zamanlar hiç saate takılı kalarak emzirmedim, ne zaman istersen o zaman vermeye çalıştım, saatlerce oturup tuvalete kalkamadığım zamanlar oldu , ama geçiyor bir süre sonra , o da size alışacak , şu zamanın tadını çıkarmaya bakın derim 🙂