annemioldumbensimdi_ 11 aylık bebeğim hala aynıyız.. emzik de tutmuyor.. ilk 4-5 aya kadar bebekler anne kucagını ve sıcaklıgını istiyor sadece karın açlığına değil emmek istemeleri, duygusal olarak da bize muhtaclar 🥰 daha sonraları da emerek uykuya gectikleri için uykuyu döndürmede problem yasadıkları için sık sık uyanıyorlarmış. Kilosu yerindeyse, persantil değerleri normalse hiiç kimseyi kafaya takmayın derim..