Aksam eşimle oturuyoruz bi taraftan da kizimin tebeme çıkmasını destekliyorum tabi 😁 ben kizima yurume arkasi mi deniyor ittirmeli oyuncak mı neyse onu aldim zamanında oyun halısı aldim hic igilenmedi cingiraklar falan cabasi tabi hep benim tepemde aksam da esime dedim oyuncaklar verdigimiz para karşılığı gorevlerini yapmıyor onlar aliyor parayi ben yerine getiriyorum görevlerini 😂 bundan sonra bana ver paralari ben yürütürüm basınca oterim saten yapmadığım seyler değil sacimi bi cekmesi yetiyor ötmem icin ben hakediyorum hepsini 😂 ben yere yatiyorum ustumde çığlık atarak oynuyor sevinçle hic bir oyuncağı böyle oynamıyor haksiz mıyım ama 😂😂 (ciddiye alan olmaz heralde de yinede suraya bi kocaman ŞAKA yazıyım mizah amac )