Prensesss_annesiii tam gatırlamıyorum ama bendede batma oluyodu kasıklarımda
Sanki kahve rengi leke geldi birinde birinde gelmedi 2 kere gittim içime kuşku düsüp ikisindede kaymıstı ozaman esim askerdi hamile kalma ihtimalim yoktu cıkartırmıstım ilk kaydı sonra esüm gelmesine yakın tekrar taktırdım tekrar kaydı rahmin dar demisti bana ozaman saglık ocagı takanamıstı hastanede taktırmıstım ikisinide enson 3. De özelde taktırmıstm bir sene kaldı sonra cıkartırdm gebelik için ama bu takıp cıksrtmalar hep arayla oldu baya vardı araları