Elis61 Merhaba kızlar. Kızım 14.5 aylık. 14 ay üzerine regl oldum çok sık emiyor. Regl ile birlikte diz ve bacak ağrılarım başladı. Ortapedi ye gidicem ama var mı bu sekılde sorun yaşayan neler yaptınız?
D4355 Elis61 ayy hiç sormayın benim bebeğim 4 aylık bende doğumdan sonra diz agirisindan ölüyorum resmen fizik tedaviye gidin bence
Elif3535 Evet canım bende doğumdan sonra diz ağrısı başladı hala devam ediyor çok zorluyor ama benim doğumdan sonra kg baya arttı ondan diye düşünüyorum
Elis61 Elif3535 kaç aylık bebeğin canım. Benm aslında yoktu regl olduktan sonra 14 aydan sonra basladı. Vitaminlerime baktırmak istiyorum. Yere çömelince kalkarken en yoğun zorlanma yasıyorum. Bacak ağrında oluyor mu
Dlranlkrn Elis61 yaa yazdıgınız şeylerin aynısı bende de var. 2 ay once sezaryen oldum oturup kalkarken inanılmaz acıyor agrıyor bacaklarım. Ayaklarımın ustune basamıyorum resmen. Ameliyattan sonra böyle oldu
Elif3535 Benim bebeğim 3.5 aylık hamileyken hiç bacak ağrım olmadı doğumdan eve geldim başladı hala devam ediyor evet benimde çömelirken ve koltuktan kalkarken ağrı oluyor
Elis61 Elif3535 senin daha yeniymiş ı dönemlerde oluyor kemik ağrıları. Benım ayaklarımın üzer bile agırıyordu. Şu anda eklem ağrısı daha cok yasıyorum çömelip kalkarken. Bi kan verip vitamınlere bakmakta fayda var
Elis61 D4355 aynen canım once ortapediye gidilmesi gerekmez mi. O yonlendirir diye dusundüm. iki dizimde birden var oturup kalkarken. Bacagına vuruyormu bacak ağrın oluyor mu yada yürüyünce hemen bi kaç gün süren hamlanma ağrısı gibi bir ağrı
D4355 Elis61 evt oluyor canım ben fizik tedavi merkezin de çalışıyordm ondan dolayı oraya gidin dedim çoğunlukla diz bacak bel ağrısı olmuş bende