uynakbalina 8 aylık olduk, bugün yanından ayrılmaya gelmiyor hemen bir ağlamalar çığlıklar şu an dibinde oturuyorum ses yok 🤣 mutfağı zor topladım evi zor süpürdüm
Evaninanasi uynakbalina kesinlikle ayrılık kaygısı. 10 ay 26 günlük oldu benim bebeğim. Tam gaz devam 😂😂
Tazeanneveminigi uynakbalina birkaç gündür biz de aynıyız. Yemeği zar zor yaptım karnımı zar zor doyurdum yani. Yanında oturunca susuyor ayağa kalkıp başka bir şey ile ilgilenince ağlıyor. Oynarken mesela kucağıma gelip beraber oynuyoruz sonra yüzüme doğru kafasını çevirip öyle bir gülüş atıyor ki. Ayrılık kaygısı artık 1 yaşına kadar daha da doruklara çıkıyor diye okumuştum. Nasıl aşılacak acaba ne yapmak lazım bilemiyorum 🥺
uynakbalina Evaninanasi @Poyrazsmomm haha genel sorun desene hayır yürüteçle birlikte yanımda olmasına rağmen ağlama modu hep
nazlimom_ uynakbalina belki atağı bu ayda yasıyordur atak olunca sürekli ağlıycak diye birsey yokki bizimki atağın ilk günleri huysuz oluyo mesela diğer günler normal geçiyor😄
uynakbalina nazlimom_ biz hiç atak yaşamadık ama işte çocuğumu tanıyorum huysuz da değil normalde ama bu farklı yani yanından ayrıldığım an basıyor çığlığı
Evaninanasi uynakbalina kucak istiyorlar. Hep kucak istiyorlar, bize yapışık olmak istiyorlar 😂imkanım olsa geri karnıma sokacağım. Anca öyle rahatlar gibi 😂
uynakbalina Evaninanasi hsjdjsj evet bende aynı şeyi düşünüyorum bu sıcakta da kucak hiç çekilmiyor ama onlar halinden gayet memnun😅
Evaninanasi uynakbalina yaaa çok geçmiş olsun. Halaizse demek ki ekstra üstüne düşmüştür 🥹 bizim kızın da diş çıkaracağı için burnu akıyor. Hasta olacak, ateşlenecek diye de aklım çıkıyor 🥹
uynakbalina Tazeanneveminigi hasta olacakmış ya ateşlendi ondan mızmızmış ben ayrılık kaygısı diyordum ama ateşi yükseldi sonradan acilden geldik 🥹
Tazeanneveminigi uynakbalina öyle mii çok geçmiş olsun. Bu gece de ağlayarak uyanıp durdu birkaç kere. Sanki bogazi ağrıyor gibi bir değişikti. Diş de çıkarıyor ondan da olabilir diyorum ama bir kontrole getireceğim. İnşallah hemencecik iyileşir 🥰🥰
uynakbalina Evaninanasi boğazları enfeksiyon kapmış 🥹 ay bi anda buz kesti çocuk elim ayağım boşaldı haataneye gidene kadar titreme vurdu kendinden geçti çok kötü bişey ateş ya