Arkadaşlar selam bilinenlerin dışında mastitten benim gibi çok çeken ve çözüm bulan var mı ? 15 günde bir grip gibi tüm vucudumu ağrısıyla esir alıyo.ve zor geçiyo resmen 2 gün iyise 3. Gün sol göğüsü kes at kıvamına geliyo ve o acıyla o göğüsü ısırıyo bide bebeğim , ağrıyı azaltıcak süt yollarını hemen açıcak çözüm keşfeden varsa yazabilir mi ? Buarada ben tahin çok severim bu sefer sade tahin yemeyi biraz abarttım sanırım oyuzden süt doldu ağrıda çok abarttı bitmiş durumdayım 2 cocuğum var feci durumdayım.sütü az olan yarım kavanoz tahini 3 günde yesin 🥺